De verkoper legt de focus op het product en niet op de klant
Verkoper luistert niet, praat te veel
Verkoper demonstreert onmiddellijk al zijn pluspunten
Product presentatie wordt niet afgestemd op de behoefte van de klant, de presentatie is te technisch
Verkoper doet aan overargumentatie
De verkoper neemt verkeerde houding aan tijdens zijn argumentatie, verkeerde non-verbale communicatie
Verkoper treed in discussie met de klant
Verkoper presenteert op een verkeerde manier de prijs
De verkoper is zich niet bewust van zijn fouten.
De verkoper heeft een negatief zelfbeeld
Hoe fouten voorkomen ?
Train als een topsporter. Verkopen is trouwens topsport.
Daniël Deboel van Eagle consult traint al meer dan 30 jaar met succes verkopers.
Meer info vindt u op www.eagleconsult.be of neem vrijblijvend contact op met Daniël Deboel + 32 475 489 739
Wens je meer info? Bezoek onze website www.eagleconsult.be of contacteer iemand van onze medewerkers!